Deo Beckham kan sperma aantasten
door Rolien Créton
STOCKHOLM - In Zweden is grote ophef ontstaan over de deodorantlijn van de Engelse aanvoerder David Beckham. Tot vermaak van Zweedse supporters waarschuwt de Zweedse Chemicaliën Inspectiedienst voor het luchtje van Beckham: de deodorant 'Instinct' zou hormoonverstorend werken en de kwaliteit van sperma kunnen aantasten. De Scandinavische afdeling van Greenpeace testte in totaal twaalf deodorants, parfums en crèmes van beroemdheden. De deodorantlijn van Beckham werd daarbij als enige als gevaarlijk bestempeld. Onderzoekers zijn vooral bezorgd over de aanwezigheid van de stof DEHP, die bijvoorbeeld in pvc wordt gebruikt om plastic elastisch te maken.
De deodorant van Beckham wordt gepromoot als een 'mannelijk, sensueel en sexy luchtje'. Maar dit imago is volgens de Deense bioloog Henrik Pedersen van Greenpeaceverkeerd: "Het is allesbehalve sexy om een parfum te gebruiken dat je sperma aantast."
Gli Italiani perdono le guerre come se fossero partite di calcio e le partite di calcio come se fossero guerre. W.Churchill
Federico Rubagotti
MeteoNetwork
eeeeeh capito tutto!![]()
![]()
![]()
Ci vuole l'Atlantico!
"Per quanto io sia paziente di perturbata con clacson a prescindere, tu mi hai veramente ovombolato il cipollotto aspergicato." Ciao Tub!
Originariamente Scritto da fedex
tutto chiaro,concordo![]()
Allora, pare che il deodorante sponsorizzato dal calciatore inglese, pubblicizzato come deodorante very SECSY in veritÃ* possa diminuire il numero di soldatini.
Gli Italiani perdono le guerre come se fossero partite di calcio e le partite di calcio come se fossero guerre. W.Churchill
Federico Rubagotti
MeteoNetwork
aaah quindi una valida alternativa al goldone....dovrò andare a prendermene uno stock.Originariamente Scritto da fedex
![]()
![]()
Ci vuole l'Atlantico!
"Per quanto io sia paziente di perturbata con clacson a prescindere, tu mi hai veramente ovombolato il cipollotto aspergicato." Ciao Tub!
E che te ne fai..????Originariamente Scritto da jacksinclaire
![]()
Come se fosse antani...
always looking at the sky
''E' nei ritagli ormai del tempo che penso a quando tu eri qui''
Vasco.
come se uno facesse il Pesto con l'Edera...
(Claudioricci, lunedi' 8 gennaio 2007)
Originariamente Scritto da jacksinclaire
![]()
masochista![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tu non preoccuparti di questo.Originariamente Scritto da Tubular Bells
piuttosto vai a pettinarti.![]()
Ci vuole l'Atlantico!
e perchè? ne ho 1 di figliolo,basta e avanza.Originariamente Scritto da sgamasnow
![]()
Ci vuole l'Atlantico!
Mi faccio la riga da parte od in mezzo..?Originariamente Scritto da jacksinclaire
![]()
Come se fosse antani...
always looking at the sky
''E' nei ritagli ormai del tempo che penso a quando tu eri qui''
Vasco.
come se uno facesse il Pesto con l'Edera...
(Claudioricci, lunedi' 8 gennaio 2007)
Segnalibri