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Nuovo sollecito per problema WS3650
Ho risollecitato per il problema-pioggia.
Questa volta però ho indirizzato la mail a tutti e tre soggetti sottoelencati:
trade@lacrossetechnology.fr service francese
support@lacrossetechnology.com service casa madre USA
info@ttdsrl.com <info@ttdsrl.com> azienda terza di service per l'Italia
Contenuto (in inglese maccheronico ma penso comprensibile):
I have to remark the absolutely negative LaCrosse support.
Me and many other customers urged many and many times LaCrosse and LaCrosse service centers upon the resolution regarding rain measure problems on WS3650 (in attachement two mails on this topic).
We requested only a banal upgrading for WS3650 to the software Heavy Weather, only licensed for WS3600.
It is possible to launch on the market (2 years ago) a product like WS3650 (300¤) without dedicated software?
I suggest you to visit some Weather Forum (e.g. MeteoNetwork forum http://forum.meteonetwork.it/forumdisplay.php?f=52). You will find many and many LaCrosse customers absolutely angry that makes negative advertising on your products.
I wait for an answer.
Best regards,
Francesco Bonci
(customer)
Suggerisco di fare lo stesso a tutti i possessori del prodotto in modo che la richiesta non cada inascoltata come successo fino ad oggi.
Ciao
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