Milanese quasi zero, genovese parlo bene e capisco molto bene (naturalmente in loco), belìn![]()
"Credo nel potere del riso e delle lacrime come antidoto all'odio e al terrore." C. Chaplin
Always looking at the sky...
Il Bergamasco è un dialetto spettacolare...una succursale del tedesco in pratica...purtroppo lo parlo poco xkè sono di cittÃ* anche se i miei genitori lo parlano bene... nelle valli e nella bassa pianura invece anche i giovani lo sanno parlare abbastanza bene e sono impressionanti le differenze di pronuncia tra valle e bassa, confini con milano e brescia...
In Trentino la maggioranza della popolazione parla dialetto, in campagna poi direi che si sfiora il 100%. Molti bambini ultimamente hanno la tendenza a parlare italiano (forse per via della televisione), ma è inevitabile che conoscano il dialetto sentendolo parlare dai genitori e dai parenti.
Io parlo quasi esclusivamente dialetto, persino all'universitÃ* (con gli altri trentini ovviamente), per fortuna che c'è il forum per tenermi allenato con l'itagliano![]()
Con i miei e con gli amici (napoletani) perfettamente il dialetto napoletano
(Un napoletano che non sa parlare in dialetto, credo che non esista)
Osimo(AN) - 160m.s.l.m. 43° 29' 14" N 13° 29' 44" E
Rilevamenti effettuati con stazione Davis Vp1 Wireless
stèes!Originariamente Scritto da elnino
![]()
![]()
![]()
parli en dialèt cunt tuc i mè soci, na quai voltÃ* cunt i mè parli miga en dialet ma giusta per capìs en pit mei.![]()
Però go idea che so vun di pochi di mè cuscrit che parla amò en pit el dialet. Capisi bee anche qui che parla de Breha. A dac a dac a sta 'nsema a qui giù lagiù, quasicos l'ho 'mparaa dÃ* mi.
Na volta favi en dialèt anca i sms ma ades cunt stu cazzo de T9 ghe rivi pù, el me tira fo di strasc.
![]()
osservatorio meteo dei Burnigui di Andalo Valtellino www.meteovaltellina.it
http://www.youtube.com/elnibi
ahh,so demetegaa de dì che parli en pit de Andèl en pit de Delebi, perchè go du noni de Delebi e du de Andel, iscì ho fa' su en bel mesedòz. Quant che vo di noni de Delebi i ma diis che parli de Andel, quante che vo de la nona de Andel la me baia ree perchè parli de Delebi. Iè mai cunteent.
Ghe en bigul de piemuntees chel diss che parli de laghee, a mi el me paar miga ma forsi al ga resun, chì de nun en paar en pit laghee, 'nveci el Ziun su a Sundri l'è propri en Valtèlin
![]()
osservatorio meteo dei Burnigui di Andalo Valtellino www.meteovaltellina.it
http://www.youtube.com/elnibi
Anca mi al parli curetament scrivel an pò de menu perchè l'è pusee dificil. Go de fam fa an curs de scritura del Firmino che l'sa andua met tuti i acent.![]()
So ree a ansegnagal anca ai me du fioo e ma divertisi an mund a senti tuti i castruneri che i volta fò.
Dighel al piemuntes che se al parla al so dialet al capisi anca mi perchè go di amis de Turin![]()
Ah go de di amò na roba... in Andal come ga disei ai maggiolini a Ruu "Calurch" a Delebi "vachish" a Piantee ma regordi miga ma l'è un otru num.
Saludi a tucc![]()
![]()
Anca quand cunti su i barzeleti se disi miga al final an dialet ga rivi miga a cuntala su![]()
![]()
![]()
Ades ho propi finiii............
Mi sono proprio divertito teniamo aperto questo messaggio!!!!
[/quote]
Osservatorio meteo "sperimentale" di Delebio(SO)
LocalitÃ* "Polverera" quota 217m/slm
a me ssu T9 me sta su la punda de lo cazzo, tand'è vero che , lo pozzinoOriginariamente Scritto da Ricky nibi
cicÃ* , lo levo sùbbite e vafangulo a soreta a lui e a isso!
Cl.
![]()
"S'è la notizia fossi confermata sarò zio."
Ma questo è abruzzese?Originariamente Scritto da claudioricci
![]()
"Credo nel potere del riso e delle lacrime come antidoto all'odio e al terrore." C. Chaplin
Always looking at the sky...
Segnalibri